משאבות לחלקיקי מזון גדולים הן חלקים מרכזיים בתעשיית עיבוד המזון, שם הם משמשים להעברת מגוון רחב של מזון.

משאבות מזון לחלקיקי מזון גדולים

דוגמאות אופייניות הן ריבות, מרמלדות ושימורים המכילים חתיכות פרי או אפילו פירות שלמים כמו דובדבנים; רסק עגבניות ורסק ממרכיבים שונים המכילים קוביות עגבניות; ומוצרי בשר ועופות המכילים חלקים גדולים של בשר.

בכל היישומים הללו, יש לשאוב את חומר המזון מ-A ל-B אך מבלי לכתוש או לפגוע בחתיכות המזון המוצקות.

איזה סוג משאבה לחפש?

סוג המשאבה הטוב ביותר לשימוש הוא משאבת דיאפרגמה כפולה. משאבות אלו יכולות לעבוד על יבש , עם סיכוך עצמי, והן מציעות עיצוב ללא אטימה. כאשר שוקלים באיזה סוג של משאבת דיאפרגמה כפולה להשתמש עבור יישומים סניטריים מסוג זה, כדאי שתהיה לך "רשימת קניות".

ישנן שתי תכונות עיקריות שאתה צריך לשים לב אליהן:

משאבה עם שסתום תריס, Flapper במקום שסתום כדורי. שסתום תריס הרבה יותר רגיש לחומר המזון מאשר כדורים, ומאפשר לחלקיקים גדולים מאוד לעבור דרכם. מרווח: המרווח הוא המרווח בין הדיאפרגמות לגוף המתכת של המשאבה שדרכו יכול לעבור חומר מזון מבלי שיימעך או ייפגע. חשוב לבחור מרווח מספיק גדול בהתאם לגודל חומר המזון שאתה שואב. אז אם אתה לדוגמא שואב תותים, המרווח צריך להיות 4-5 ס"מ. אם אתה שואב חזה עוף או כנפיים, אז זה צריך להיות 9-10 ס"מ.

זקוק לעזרה בהתאמת המשאבה לדרישות שלך?

אם יש לך שאלות בנוגע לבחירה ולתצורה של משאבת דיאפרגמה כפולה לחלקיקים גדולים, או תהיה מעוניין לצפות בהדגמה של אחת מהמשאבות הללו, הקלק כאן ומלא את טופס יצירת הקשר.